Repensando la ciudad – Dinámica Design Thinking 2016

Ven a conocer y a experimentar con un ‘Toolkit’ de metodologías creativas. Nos basaremos en el Proceso de Design Thinking de conceptualización y definición de proyecto. Trabajaremos sobre un caso real relativo al Punto de atención e información DSS2016EU. (español-ingles)

Para esta actividad contaremos con Ainara Martín, experta en Design Thinking y Responsable Cultural de la Capitalidad Europea de la Cultura Donostia 2016; también con Maite Roso (innovander5G), Jakob Ipland e Iñaki Merino, que han trabajado antes con Ainara en dinámicas como la que desarrollaremos.

WORKSHOPA DSS2016EU-DEUSTUKO UNIBERTSITATEA, DONOSTIA

DSS2016EU-k design thinking metodologietan oinarrituriko Workshop bat egiteko asmoa du Donostiako Deustuko Unibertsitateko Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako ikasleekin.

Workshop honen helburua ikasleei pentsaera disruptibo eta sortzaileak sortarazten dituzten prozesu berriak helaraztea da. Horretarako, 2016 Bulegoak duen erronka erreal batean oinarrituko gara: herritarren arretarako espazioa berriz diseinatzeko beharrean. Honenbestez, aipatu espazioa bururatu eta diseinatzea izango da helburua, eta Erasmus eta tokiko ikasleek nahastuta egingo dute aipatu lana, ohiko lan-eskema eta paradigmak hausten saiatuz.

Sormen-ekintzailetasuna oinarrizkoa da Donostia 2016ren kultur programan. Ikuspegi eta metodologia eta prozesu berrietan oinarrituz ohiko egiturak berriz pentsatzeko prest daudenak soilik izango dira gaur egungo gizarteak eskatzen dituen etorkizuneko paisaiak, negozio-ereduak, sistemak, esperientziak… sortzeko gai.

DSS2016EU proiektuaren beste oinarrizko baloreetako bat planteatzen diren proposamenen iraunkortasuna da. Ingurumenarekiko errespetua, energia-eraginkortasuna eta arkitektura efimeroa kontzeptua oinarrizkoak dira ariketa honetan. Gainera, krisialdian gaudela eta proiektu publiko-pribatua dela kontuan hartuz, ezinbestekoa da baliabideak optimizatzea eta gardentasunez jardutea.

Maite Roso (ikasle ohia eta Innovander), Jakob Ipland (Business researcher eta KaosPiloter), Iñaki Merino (ingeniari sortzailea) eta Ainara Martín (DSS2016Euren Kultur Programaren arduraduna) izango dira Workshopa garatzeaz arduratuko direnak.

NOIZ: azaroaren 15ean, 10etatik 14etara.
NON: Eraikuntza berrien azpiko asmo anitzetarako gelan.

DSS2016EU WORKSHOP – DEUSTO UNIVERSITY-SAN SEBASTIAN

DSS2016EU is organising a Workshop on design thinking methodologies with Business Management and Administration students at the Deusto University-San Sebastian.

The Workshop will introduce students to new disruptive and creative thinking processes, taking as its pretext the real-life 2016 Office challenge: to redesign its citizens’ attention space. A hybrid mixture of Erasmus and local students will therefore break away from traditional working methods and patterns to create and design the space in question.

Creative entrepreneurship is an essential part of the San Sebastian 2016 cultural programme. Only those prepared to rethink conventional structures from a fresh angle using new methodologies and processes will be capable of devising the future landscapes, business models, systems and experiences… demanded by today’s society.

Another fundamental value of the DSS2016EU project is sustainability of the proposals made. Respect for the environment, energy efficiency and the concept of ephemeral architecture are key to the development of this exercise. Further, in a context of crisis and in the framework of a public-private project, optimising resources and transparency become essential.

The Workshop will be given by Maite Roso (former student and Innovander), Jakob Ipland (Business researcher and KaosPiloter), Iñaki Merino (Creative Engineer) and Ainara Martín (Head of the DSS2016EU Cultural Programme).

WHEN: 15 November, 10:00-14:00.
WHERE: Basement of the new buildings, San Sebastian campus of Deusto University.

HORARIO y LUGAR

• De 10:00 a 14:00

• En la sala diáfana de los bajos de los nuevos edificios.